Navigācija

 

 


Kā izvēlēties aizdevēju

Kur vien paskaties - TV, drukātajos mēdijos un radio - mūs pārņem informācijas gūzma, kurā izvēlēties sev piemērotāko ir ne vien grūti, bet bieži pat neiespējami. Mūs „izglīto” finanšu, izklaides, izglītības, plaša patēriņa preču kā pārtika, apģērbs, apavi un citu lielāku vai mazāku pirkumu jomā. Ja mēs nedomājot pievērstos „labākajam” no tiem, ātri vien nokļūtu parādos, jo ne jau viss mums ir pa kabatai, lai cik lēts un vilinošs. Tas tāpēc, ka mums visu nemaz nevajag. Taču, ja vispār neesam apzinājuši savas vajadzības, šī situācija viegli var novest pie nenoderīgām un nemākulīgi veiktām izvēlēm. Citiem vārdiem - kamēr nezinām, ko vēlamies, mēs nemaz neesam gatavi uzklausīt mārketinga un reklāmas pasaules piedāvājumus. Jo tie visi kā viens ir vērsti uz patērētāja uzmanības piesaisti. Ļoti daudz darba tiek veikts, lai izzinātu pircēju vēlmes, un, ja mums gadījumā nav nekādu vajadzību, tās noteikti tiks radītas - ar tādiem reklāmas lozungiem, kas aicina „pirkt, jo pie mums izdevīgāk”, „izmantojiet pēdējo iespēju”, „pērciet, jo atvieglos Jums ikdienu” u. t. t.. Tas viss ir taisnība. Bet - tieši man? Kas nepieciešams tieši man?


Reklāmas kredīta izvēlē


Piemēram, mūsu kā interneta lietotāju paradumi tiecas arī šo jautājumu atrisināt mūsu „vietā”. Visa interneta meklētāju programmās ievadītā informācija pasaka kaut ko par mūsu interesēm. Līdz ar to mums tiek piemērotas reklāmas, kas atbilst iepriekš ievadītajiem datiem. Kāpēc tik bieži mēs sakām – pavisam nejauši uzdūros vajadzīgajam piedāvājumam? Šis piedāvājums atkarībā no tā, ko esat meklējis, Jūsu datora reklāmu lodziņos parāda tieši Jūsu intereses lauku aptverošo informāciju. Iztīriet kešatmiņu, nodzēsiet meklēšanas vēsturi un sāciet no jauna.


Aizdevējs kredītam internetā


Aizdevējs vajadzīgs kādas konkrētas idejas realizācijai. Tas nozīmē, ka Jums nepietiek ar paša līdzekļiem, bet šo līdzekļu tomēr ir tik daudz, lai segtu ikmēneša kredīta atmaksas maksājumus. Tātad - mēs esam aprēķinājuši savus neatliekamos izdevumus, sapratuši, ka nauda paliek pāri, un to nolēmuši veltīt kādas preces vai pakalpojuma iegādei.


Procentu likmes un izmaksas


Jāsabalansē vajadzības apmērs ar procentu likmēm, kas tiek piedāvātas. Dažam arī 50 eiro izrādīsies noderīgi, pat ja par tiem būs jāmaksā 40 eiro kredīta procentos. Jo - iespējams, ka vēlme vai vajadzība visnotaļ attaisno augstos izdevumus.


Pirms aizņemšanās


Tad, ja esam nolēmuši aizņemties, lieki nepārslogosim savu finanšu dzīvi, piespiežot sevi dzīvot „uz sausiņiem un ūdens” (sausiņi, starp citu, noteikti jāgatavo mājas apstākļos – tā būs daudz lētāk). Ja gribam atmaksāt kredītu pēc iespējas ātrāk, jāizvēlas viszemākā procentu likme, kas ļaus aizņēmumu atdot jau nākamajā mēnesī. Tādu aizdevēju ir diezgan daudz, bet – vai mums vajadzīgs 300 eiro liels iztrūkums nākamajā mēnesī, ja tas sastāda virs 40 % no mūsu ienākumiem? Labāk tomēr atmaksāt parādu vairākās daļās, ar augstākiem kredītprocentiem, nekā attapties situācijā, kad nav, ko likt uz zoba aizdevuma atmaksas mēnesī.


Kredīts internetā auto iegādei


Tikko interesējos par kredītu auto iegādei. Google, uzklikšķinot šādu tēmu, ģenerē vairākus tūkstošus piedāvājumu. Es tomēr ar aizdomām skatījos uz man nepazīstamiem kredīta devējiem. Jā, protams, arī mani ietekmējusi reklāma dažādu mēdiju vidē, tomēr šiem aizdevējiem, ja tie var atļauties apjomīgu mārketinga programmu, tātad ir arī nauda. Turklāt es pievērsos tiem, kas ir vai nu Latvijā licenci ieguvušas bankas vai Alternatīvo finanšu pakalpojumu asociācijas biedri.


Pirmais nosacījums ir savu finanšu apzināšanās. Otrais - sadarbība ar licencētu aizdevēju. Lai veicas!


Draugi

 

© 2016 Vau Vau